Saturday, April 25, 2009

jambatan bengkok nak buat kat Johor balik, Farid mesti suka sama PM yang baru...



farid masa kat uniten orang panggil dia sebastian. aku dah panik masa tu. bukan apa tahun 1998 tahun ramai orang Islam masuk gereja. lepas soal siasat aku dapati bahawa masa tu ramai terpengaruh dengan cerita cruel intentions. entah setan mana kat uniten kata muka farid macam sebastian lakonan ray philip(betul ke aku eja, tolong google untuk nama yang betul). sejak hari tu farid jual mahal dan tengok cerita tu banyak kali. ada satu kes masa musim rambut dreadlock (simpul mati)kitaorang ada ajak farid buat rambut simpul mati bersama tapi ajakan ditolak seraya berkata,

" kalau gua buat rambut dreadlock, hilang laa kesebastian gua! "

rasa nak karate ada sikit-sikit masa tu.

2 comments:

Azuan said...

Huh, ada sesapa yang buat rambut dreadlocks ke???

gap said...

aa update farid skarang mat? dah kawin ke mamat nie?