Tuesday, February 24, 2009

Lembaga Pengawas Maktab (LPM) @ Lembaga Disiplin Pelajar (LDP)

Tanpa diorang siapalah KAMI.

Di dalam gambar ini:
ross, azanee nur, azli md hashim, saiful anuar abd rahim, roziah adnan, syikin musa, ahmad faizul, shahrulnizam mohamed, farrus wahi anuar, cikgu rosli, wan mohd rezal, adli syarimi, norazlina ahmad, mohd kamarul azhar, siti narissa om, mohd saufi razman, haslin hambali, juba mansur, napsah ngadiman, zuraidah md zam.

tugas pegawas :-

1. kasi senyap masa beratur di perhimpunan. sape tak pakai tali leher bawa pergi depan.

2. periksa barisan masa pergi sembanyang maghrib.

3. pastikan semua pelajar sembahyang dan tak main air kolah masjid.

4. pastikan pelajar baca doa sebelum makan.

5. pastikan pelajar senyap waktu prep. sape bising tulis nama dan serah pada cikgu displin.

6. pastikan pelajar tidur bila time tidur.

7. perisik cikgu (sape dengar mesti panas)

notakaki : salah satu kelemahan pegawas ini ialah pegawas buku/perpustakaan boleh marah sama diaorang kalau diorang buat bising dalam library. sad but true.

2 comments:

erish said...

bila sebut pasal jgn buat bising ni..teringat aku satu citer...aku rs nama aku & the gang mesti ada punyer..sbb taipan kan..port kitorg,org lain takleh duduk..(bwh kipas..heheheh)..ada sekali tu,aku tgh tgk erana sembhyang asar ngan lajunye..tetiba telkung dia terbang terus terbuka..kitorg bole bantai gelak sampai terguling2..tak pasal2 kene sound taufan dr lpm ni..heheh..aku mmg suka buat bising sbb ms ni je bole jumpa kawan2 n borak2..almaklumla masing2 kan kelas lain,blok pun lain.selamat aku tak jd lpm..sbb lpm ni semua muka serius je,cuma muka rose je yg tak nampak serius wlu dia tgh serius..

Anonymous said...

e.m.s.b