Saturday, March 14, 2009

gebang - azlan ahmad



1st time dapat gambar ukuran pasport ni. nama gebang cikgu halim pengetua yang kasi. dulu katil dia hujung sekali. duduk dengan azwan. waktu hujung minggu atuk gebang selalu datang dengan vespa. kalau datuk dia bawak makanan, ada rezeki makan ramai-ramai, tak ada rezeki nak buat macam mana. kahwin sama rakan sekolah. mekta. aku tunggu gambar pasport mekta jee ni. gambar kahwin letak lepas nie.

ps : siapa berani hantar gambar pasport, sila hantar.

6 comments:

Anonymous said...

aku rasa ni gambar geb masa kurus...tak silap aku dia sudah membesar@gemok sebenarnya..

Azuan said...

Nama aku Azuan la, bukan Azwan... Hahaha... Apa2 hal... salam ketemu kita...

Azuan said...

Aku dah ingat2 lupa... tapi gebang bukan sekatil ngan ajooba ke? aku sekatil ngan jeril, pertahanan maktab yang kental tu...

cubajuba said...

gebang duduk dengan farrus wahi annuar la.

Azuan said...

Oh ye ke... Patutla Gebang baik je masa kat blok B dulu... Terkena aura bro farrus rupanya...

Anonymous said...

tapi gebang last² masuk badlishah...