Monday, March 30, 2009

reunion rumah balakong - Hotel Concorde, Kuala Lumpur

minggu lepas kami dan rakan-rakan kami yang pernah tinggal di rumah balakong telah membuat mini gath bertempat di concorde hotel, kuala lumpur. gath meliputi jamuan makan malam, pakej bersiar-siar di PWTC dan penginapan bermalam di hotel concorde, kuala lumpur. mini gath ni dicadangkan oleh farid tapi dia sendiri yang tak datang. mat due dan gap tak dapat hadir kerana ada komitment sama family. yang diletakkan di sini gambar terpilih. yang tak terpilih boleh tengok dalam facebook ye. sayang awak semua.



makan selagi boleh makan



hari jadi pian harun. selamat datang ke kelab tiga kupang



ajub, azam dan rijal



back to school



azam dan pakaian kerja pada jam 11 malam



farah and ajuba



gap gembira dapat makan bersama rakan-rakan lama

15 comments:

Azuan said...

Wah, aku dah termiss reunion buat kesekian kalinya... lama betul aku tak jumpa korang semua... Huhu..

cubajuba said...

hey azuan - homeroom budiman - satu katil dengan jeril... - lu mana hilang?? buat apa sekarang??

Ahmad Belia said...

azuan nanti kasi letak no telefon semua rindu kat lu!

Azuan said...

Gua kena abducted dgn alien la... Gua punya phone 012-3934506... Gua selalu on YM masa keja: azuansabri@yahoo.com... Sila2lah YM gua kalau nak sembang @ tgk webcam gua (gua x buat tiger show depan webcam jangan risau)... Gua sekarang keja programmer merangkap system developer kat satu kompeni kecik kat bandar tasik selatan... Sambil2 tu ada gak berjinak2 buat bisnes sendiri (bukan MLM)... Gua pun dah rindu giler ngan bebudak perintis... Dah berapa banyak reunion tah gua miss sebab xde orang ajak gua... Huhu...

Azuan said...

Oh ya... blog ni pakai timezone US la (GMT-08:00)... x blh tukau ke local timezone ke? gua dah keliru ni...

Azuan said...

Lagi satu daaa... gua dah register kat forum perintis tu... tapi sampai sekarang xde admin forum yang validate gua jadi member... so gua x blh post apa2 komen kat forum tu... semua topik dgn gambar dlm forum tu gua dah khatam dah... so sesapa yg jadi admin forum tu, validate-validate kanlah gua sebelum anda divalidatekan... amin...

cubajuba said...

kau gila ke cakap sorangs sorangs ha ha ha..
memandang kan kau macam sorang hackers, tak kan
kau tak de facebook, senang sikit.

mat, aku rasa homeroom budiman 92-94 laki laki punya contact number semua aku ada lah, maknanya cukup korum la, gebang, farrus, azwan, jeril, aswad, lu, hilman dan gua. itu je kan??

yang pompuan sapa?? nina, bowin, sabrina, baizura, ada lagi tak??

cubajuba said...

damn bukan sabrina, huzaini kan?? dah tua lah...

Anonymous said...

mat, laki kurang sorang.... bawah katil hilman..... aku tak ingat sapa... maybe juba kenal

cubajuba said...

duh.!!! Mohd Azlan Faizal - big boss. he he he
macam mana aku bile misque dia pula... mana dia pergi ha??

Ahmad Belia said...

jub, perempuan 4 orang kalau tak silap. yang sorang lagi aku syak india tue. yang sembahyang sebelum tidur. kita gath homeroom budiman jom...

cubajuba said...

oh ya... shanmugam .. mana dia sekarang?? aku ngam dengan dia.. aku kan multi racial orang nya..

Azuan said...

Apa daa... Big Boss sikit punya besau pun ko x ingat... Nama Shan: Shanmugaseenan a/l Veeraseenan. Kat mana tah dia sekarang.
Gue belum ada masa la nak buat facebook ke myspace ke friendster ke... Tapi sejak kebelakangan ni rasa best lak bila membaca blog orang... Nanti kalau aku rajin aku bukakla satu...

Anonymous said...

apa dah. bukak forum homwroom la wei. hehehehe. Ajub, bubur katak tu boleh tahan la.

Anonymous said...

hidup homeroom budiman..heheee