Monday, June 29, 2009

Scanner baru untuk gambar lama


Musim cuti sekolah itu hari aku ada balik kampung kat lipis. Selain membantu di dapur aku juga berkesempatan mengusha stor sambil mencari gambar-gambar lama. Pencarian aku membuahkan hasil yang lumayan. Korang tunggu laa nanti aku letak gambar-gambar yang membuatkan korang cemas, hati berdebor-debor, jiwa korang jadi kacau, airmata berlinangan, korang sangkakan panas hingga kepetang tapi hujan di tengahhari dan penyesalan yang amat kerana tak serius dalam pendidikan jasmani masa kecik dulu.

korang tunggu!

notakaki: amacam gambar ni? ada macam rambo?

9 comments:

saiful said...

Tak sabar nak tunggu !

alizamarwa said...

yup..tak sabar nak letak komen pelbagai nih...copek ckit jang...

Azuan said...

cuak ni... harap2 jangan ada muka comot aku je... huhu...

Marini Russ said...

Mana gambo nyer Mat...
Cepat ler aku nak nengok..

AMMOSHAM said...
This comment has been removed by the author.
AMMOSHAM said...

Gambar aku letak satu-satu agar hati korang berdebar-debar...

huhu

Reduan said...

Fuh ko memang baguslah Mat, terkenang-kenang masa dahulu he he.

shidah said...

hmmm..

alizamarwa said...

baru 2 pic je mat..mana lagik???